tirsdag 10. desember 2013

Kjærligheten

Kjærligheten er helt merkelig! jajaja, har skrevet om det før, men jeg må bare skrive det ned en plass for å få det ut! Så les om du vil eller lukk siden! " ingen" veit hvem jeg skriver om men det gjør meg ingenting, det er det som er så bra med å skrive!

Bare du !
Du er så nydelig, og pen! Øynene dine er som stjerner som skinner om natten, smilet ditt er helt perfekt. Tenker på deg hele dagen,
En dag er det over!
 Jeg gruer meg til den dagen du drar din vei. Ikke dør, men når bare drar. Du er vakker å se på, du er så perfekt! Grur meg til den dagen vi går " fra hverandre" at vi ikke kommer til å se hverdandre du betyr utrolig masse for meg!
Når jeg ser deg!
Når jeg ser deg, gjør du dagen min myyye bedre med en gang! Du er det flotteste, den peneste og den beste jeg noen gang har sett.
Bryr ikke meg om det ikke kommer til å skje!
Bare tanken på å være med deg gjør meg helt merkelig, anerikke hvorfor men bare fordi.
Dritforelsket!
Å være dritforelsket er egentlig en bra ting, for man blirjo i godt humør men på en annen måte hater jeg det.  Tror jeg aldri kommer til å slutte å like deg,

Du er den beste, og det kommer du alltid til å være! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar