søndag 9. februar 2014

Endelig ute å kjører igjen

Hei og god søndag alle sammen!

Idag har jeg endelig kjørt bil igjen, etter en lang pause. Har ikke kjørt bil siden jeg kræsjet for omtrent 5 måneder siden, og endelig er jeg igang igjen! Først tok jeg og pappa oss en kjøretur til Fosnavåg, så en tur litt senere til Gjerdsvika...

Turen til fosnavåg gikk helt fint, harikke noe problem med å kjøre på veien lixxom, men når jeg skulle kjøre til Gjerdsvika fikk jeg flere problemer... Skulle stoppe i en sånn lomme, der det var en vei ned til sånn informasjonsting, så når jeg skulle kjøre oppigjen kom jo der sefølgelig bil så da måtte jeg stoppe opp og BAKKESTARTE, ente med katastrofe assa! Rusa motoren som faen og fikk ikke til å kjøre framover... oooops glemte å ha bilen i gir, så det lukta jo svidd på lang vei... Når jeg skulle hjem igjen, var det en bil så kjørte så sykt treigt forann med så jeg tenkte jo bare at det bare var å kjøre forbi siden det ikke kom noen bil i den andre kjørebanen, men tenkikke over at veien var smal så når han tikka inn til siden for at jeg skulle kjøreforbi så var jeg så utrolig nært å ta siden på bilen hans... oooooops! MEN MEN, MAN KAN IKKE VÆRE FEILFRIE HVER GANG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar