lørdag 8. februar 2014

Hallo igjen

Hei alle skjønne lesere! Lenge siden siste assa! Lurer du på hva jeg har gjort på denne stunden, siden jeg ikke har bloggen? svaret på det er ikke den dritt! Er bare at jeg " aldri" har tid eller kommer på å blogge når jeg kommer hjem fra skolen, men skal prøve å legge inn noe... jeg har jo sakt tidligere at jeg ikke skal ha sånn " idag har jeg" innlegg, men heller kanskje legge ut litt mer på hva jeg har gjort sånn det ikke bare blir sånne kjedlige innlegg... så velger jeg heller kanskje å legge inn noen bilder og skrive litt under bildene på hva jeg har gjort i en periode ..... tror det blir bra, sååå da begynner jeg med noen bilder :


Dette bilde er av meg på toppen av " hanen" som er på moltustranda, dette fjellet er vel rundt 471 m.o.h denne turen var jeg sammen med min godeste bror Joakim.
 Dette bildet er tatt fra den helgen jeg var med en av mine gode venner Guro på hytten i Stryn. Fin helg.
 Her har vi kommet til hytten, og koser oss på verandaen " i solen"...
 Turtelduene på et slags teater på skolen for meg var det mer vås av en svenske som fortalte hva han hadde gjort i livet og dette skulle visst være morsomt, men jeg forsto ikke hva som var morsomt med det...men hvertfall dette bilde er av Meg, Marielle ( midten) og Guro( bak)
 Idag tok vi turen til Volda og bare chillet der.. Jeg var sammen med mine gode venner Marielle( som er på bilde) og Guro.

Her såg du noen av tingene jeg har gjort siden sist. Jeg har også begynt å lese til teorien på bil.... så da blir det litt lesing og kanskje litt øvelsekjøring også.. så får vi se om jeg kan få lappen til sommeren!

Håper du likte bildene, og håper også at du får en super helg sammen med dine !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar