fredag 15. november 2013

2 timers skoledag

Da var det fredag, og er spenna klar for helg!
På fredager bruker jeg som regel aldri å være på skolen siden jeg har bare time til klokka 10, og jeg som bor på en sånn øde plass går der aldri buss så da er det bare kjedli å gå på skolen for så få timer.
Denne fredagen var jeg på skolen, og hadde gjort leskene mine i spansk. Det lønte seg!

Kom i timen, og vi skulle gå igjennom leksa vi hadde til idag. Hun valgte noen som skulle svare og en av dem var jo sefølglig meg, dette hater jeg. Erikke så gira på å rekke opp hånden og bare jeee, hallo jeg veit svare men idag fortstod jeg ingenting... Jeg blei spurt å svare bare kom ut av munnen min, flott stine.. Jeg blei helt sjokka av meg selv, så jeg tok å gassa på jeg. Rekte opp hånda og svarte, og det er til og med rett det jeg sa også... herlighet... jeg blei skikkelig paff over meg selv, men også så stolt.

Etter timen kom hun bort til meg og sa : flott jobba stine, dette likte jeg... # Den#følelsen#

Til slutt vil jeg takke alle dere som las bloggen min igår... ca 400, dette setter jeg stor pris på!

Jeg tenkte også å spør dere der ute om det er noe spess dere vil jeg skal skrive om! Spørsmålsrunde, eller andre ting... bare fyr løs!

-Stine- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar