søndag 10. november 2013

Hjemme, hjemme og atter hjemme

Hei, og velkommen til den nye bloggen min! Trorikke den skal være noe anneledes enn den andre, men tenkte bare å prøve noe nytt! Enjoy :-D

Jaa, har nå vært syk siden torsdag. Sitter inne og fårikke lov å gå ut eller helst ikke gjøre noe heller.. Så dagene mine er veldig kjedlige, ligger kun på sofaen og ser på tv

Det begynte på onsdag egentlig, begynte å bli litt vont i halsen etter å ha gått i shorts å t shorte i gymtimen. Torsdagen tok jeg meg 2 paracett og gikk på skolen, men det viste seg at jeg ikke hadde timer så dro hjem. La meg under dyna og blei liggende der, fredagen var jeg hjemme fra skolen etter å ikke ha sovet og rommet var fult av snytepapir og nesespray. Var hjemme aleine, og for noen høres det ganske digg ut. Men for meg betydde det LITE Å FINNE PÅ. Jeg satt å hørte på musikk og spilte alle slags mulige spull på facebook. Fra klokka 07 - 17 ca låg jeg på sofaen og ikke gjorde den dritt! Sånn var helgen min....

Jeg hater å bare ligge og " chille, jeg orker ikke tanken på å gå en hel dag uten å gjøre noe som helst! Menjoà, nå har jeg ligget på sofaen i 4 dager. Imorra blir det nok akkurat det samme, hjemme aleine og ikke ha noe å gjøre. FML !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar