tirsdag 12. november 2013

Endelig på plass

Hei Hei !
Japps, da var jeg endelig på skolebenken igjen etter 5 dager med syken! Var egentlig litt deilig å komme seg ut blant folk igjen, selv om jeg hoster og harker enda... Mamma mente at jeg ikke skulle dra på skolen før jeg var helt frisk, men orker ikke tanken på å sitte inne i flere dager så heiv meg på!

Skolen idag har egentlig vært litt kjedli, harikke gjort så veldig mye. 1 time var det spansk der vi gjorde noen oppgaver på ett ark. Sosiologi fikk vi lov til å jobbe med å øve til prøven vi skal ha om en uke, og der jobbet jeg bra, så nå er jeg ferdig med det. Så de to siste timene var det norsk, det gikk ikke så veldig etter planen. Hosta og hosta så var helt tappa for energi til å gjøre noe som helst!

Etter at skolen var ferdig, tok jeg bussen ned til vik for å " chille" der litt før jeg og pappa skulle til Hareid for å vente på at Joakim skulle komme med hurtigbåten fra jobben. Elsker å være på Hareid, aner ikke hvorfor men hver gang jeg er der blir jeg så glad... (?)  Kanskje det er noe med folket som bor der, eller kanskje det bare er noe att det er anneledes enn det jeg ser hjemme (?) LoveLove <3

Jepps, dette har da vært min dag! Hvordan har din dag vert?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar