tirsdag 19. november 2013

Fantastiske snøen har kommet

Hei alle sammen!

Idag har jeg hatt en flott dag egentlig. Når jeg gikk til bussen idag tidlig var det ikke noe snø, men når jeg kom til skolen var det snø, og det snødde. Hmm, tidlig vinter elns?
De 2 første timene hadde jeg sosiologi, og der snakket han litt og i siste timen fikk vi jobbe med å øve til prøven som vi har imorgen. Etter sosiologi hadde jeg spansk, der vi ikke gjorde så veldig mye. Så hadde jeg fritime, der jeg jobba med spanskprosjektet mitt ( skal skrive om en fotballspiller- der jeg har valgt C. Ronaldo) Såå hadde jeg 2 fritimer igjen, der jeg brukte den 1 til å dra på butikken, og den andre til å egentlgi ikke gjøre noe. Sååå var det 2 timer norsk, der vi såg på en " film" av sånn dialekter.

Kom hjem,spist mat og dro en tur ut.. Kom hjem så var det å stikke opp til en kompis og være der en liten tur, for å så dra hjem i full hast siden jeg kom på at jeg måtte jobbe med prøvegreiene til imorra... Men FLAX for meg så hadde jo jeg gjort det for lenge siden såå det var jo bra!

Pappa dro og henta mamma og joakim så de kommer ikke før nærmere halv 12, så får nok bare gå å legge meg etter farmen tenker jeg :-D

-Stine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar